1 דקות קריאה
04 Apr
04Apr

חשבתן פעם, איך מצליחים לשכנע אותנו לקנות כל כך הרבה דברים שאנחנו לא באמת צריכות?

עולם הצרכנות והשיווק נשען ברובו הגדול על ה"פחד מחסר"

הפחד שלנו ממצב שבו יחסר לנו משהו, הוא כל כך משמעותי שאנחנו מגיבות אליו לא רק בהרגל צריכה כזה או אחר, אלא אפילו תגובה פיזית ממש!

באחת הפעמים האין סופיות שעשיתי תהליך שינוי הרגלי תזונה ( בלע"ז - דיאטה) הוסבר לי, שאם הגוף לא יקבל את האספקה הסדירה שלו ויזהה, לא עליכם, שאנחנו חלילה מרעיבות אותו, מיד הוא מתחיל תהליך אגירה לימים קשים...

לא משנה, שאני ממש הייתי ילדה טובה (לרוב...), פשוט משהו בוינקרים של הגוף שלי היה משובש והוא תמיד זיהה חסר, ואגר ואגר ואגר, ואחרי כמה שנים שבהן נשאתי בגבורה את האגרנות הזו... נמאס לי!!!


טוב, אז לענייננו,

הכלי הראשון שאיתו נלך לסדר את הארונות שלנו הוא "מדויק".

מדויק זה לבדוק האם מה שיש לי בארון אני באמת צריכה אותו עכשיו?

שימו לב לדגשים:

אני - הבדיקה היא ביחס אלי. לא ביחס לסביבה / לשכנה/ לאחות/ לסטנדרטים כלכליים/חברתיים וכו'.

מדויק - מבחינת כמות. לדוג' גם אם אני אכן צריכה גרביים, האם אני צריכה כל כך הרבה זוגות של גרביים?

עכשיו - בנקודת הזמן הזו. ( כי גם אם בתשעת הימים אני צריכה 10 זוגות גרביים, בזמן רגיל כשמכבסים כל הזמן - זהו עומס מיותר, וגם, מה שהיה נכון לי עם 2 ילדים, לא רלוונטי עם 5 ילדים)


העבודה על המילה מדויק - היא רק בראש!!

וזה שריר ששווה ממש לעבוד עליו.

להחזיק בבית רק מה שאני באמת צריכה מדויק לעכשיו.


איך עושים את זה?

מוציאים את כל תכולת החלל המטופל ומחזירים אליו רק את מה שאני בוודאות משתמשת.

כל השאר יעבור למקום מוגדר אחר לטיפול המשך. זה יכול להיות- העברה למישהו אחר / למקום פחות נגיש/ לשקית סגורה שתיבדק בהמשך וכו'.


איך אתן יודעות שהתכולה מדויקת?

1. שכל מה שאני אוציא מתוך הארון – אשמח/ ארצה להשתמש בו.

2. שההתנהלות שלי מול החלל הזה נעימה לי. ( לא צריכה לנבור ולבדוק ולהחזיר דברים וכו' )


ליידיס עם 5% הנחה לקוראות שבי רגע! קוד קופון: shvi

בלחיצה פה תגיעי לאתר, פה תוכלי לראות את הקטלוג, לקבלת הקטלוג במייל לחצי כאן.


טוב, ומה עם הראש? איך נעצור את האוטומטים האגרניים האלו ואת הפחד מהחסר?

ובכלל באיזה שלב נוצר החסר ובעקבותיו הפחד לחוות אותו?

תגידו ראיתם פעם תינוק שאוכל יותר ממה שהוא באמת צריך עכשיו? גם אם ניסיתם לדחוף לו יותר, הוא יחזיר לכן את זה בתוספת של ריבית ריחנית ולא נעימה שנפלטת בקשת רחבה...

והוא רגוע ונינוח שהוא ימשיך לקבל את כל הצרכים שלו, ברגע שבו הם יתעוררו.

אלא מה? החסר הוא תוצר של פסיכולוגיה שיווקית וחברתית שגורמת לנו להרגיש שחסר לנו משהו! שאם לא נקנה משהו לא נהיה - שווים/פופולאריים/נורמליים וכו'.

התוצאה של כל התהליך הזה הוא: ניתוק של האדם מעצמו!

ואז נראה אנשים שקונים וקונים והקניות הללו באופן לא מפתיע - לא מספקות אותם!

ולמה? כי אין לזה שום קשר לחסרים האמיתיים שלנו.


לכן , התיקון לזה היא להתחבר חזרה אלי. מה אני באמת צריכה בכמות מדויקת עכשיו.


אז בואו, תיגשו לארונות, תדייקו אותם, תפגשו את המשפטים המפוחדים האלו, ותתחברו לעצמכן באמת!

והוינקרים שלי? אה, שלום להם. טופלו בהצלחה בחדר ניתוח.

ואיך משמרים את התוצאה של הניתוח? טוב, נו כבר כתבתי את זה - חיבור לעצמי בשאלה: מה אני באמת צריכה בכמות מדויקת לעכשיו!




ליידיס עם 5% הנחה לקוראות שבי רגע! 

בלחיצה פה תגיעי לאתר, פה תוכלי לראות את הקטלוג, לקבלת הקטלוג במייל לחצי כאן.


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.