3 דקות קריאה
28 Feb
28Feb

בעיניי, מילת המפתח שמהווה את הקסם ואת ההבדל בין משלוח שגורר התפעלות ותשואות לבין משלוח בינוני ומטה, כזה שפחות עושה את ה"וואו" הספונטני, או מעורר את בלוטות הטעם, ובכן - אסתטיקה. 

היא הקוסמת המדוברת. קורט או שניים ממנה - והמשלוח שלכם בקטגוריה הנכונה.

איך נשיג את המראה האסתטי? ההבדל נמצא בפרטים הקטנים... 

לפעמים קוראים לזה 'טאץ' סופי' אבל האמת היא שזה מתחיל בתכנון מקדים. 

המחשבה כיצד ובתוך מה לארוז כל מוצר היא משמעותית כדי ליצור את המראה הסופי, ההרמוני (בהנחה שהעיקר הטעים לא חסר מן הספר, כמובן).

אז קדימה, לכמה טיפים, קטנים, שכדאי לכן לאמץ. ממני באהבה:)

בואי נדבר קצת על אריזה -
בחרת סגנון ואווירה, החלטת כבר אלו מוצרים את משלבת, ואולי גם איך את מקשרת אותם לתחפושת או לרעיון הכללי. השלב הבא הוא כמובן - 

1. הגדרת פלטת הצבעים

תוכלי על ידי בחירת גוונים מיוחדים ליצור משלוח במראה לא סטנדרטי. אם זה בגוון עצמו ואם זה בשילוב צבעים ייחודי. אפשר להתאים צבעים קונטרסטיים פחות שגרתיים או להחליט על גוון בסיס דומיננטי ולשבור עם כתם צבע עז... המראה המונוכרומטי הוא גם טרנדי מאוד כך שאפשר גם להשאיר אותו טבעי ונטול צבע וזה היופי:)

מנטה - אדום, מתוך מארז TO GO של MAPLE


2. שפה אחידה - Les is more

שימי לב שישנה שפה אחידה בין הקונספט – המוצרים - הגוונים והחומרים.

וותרי על אלמנטים שאינם הכרחיים, למראה נקי ומזוקק. התמקדי רק במוצרים המשמעותיים והשקיעי בהם - בטעם ובמראה. 

העדיפי תמיד מס' מוצרים מושלמים מעודף פריטים שאינם כאלה.

שפה אחידה במארז NATURAL של MAPLE


בקבוק ממולא בשייק, עיצוב ואריזה: MAPLE


3. אלמנט לקישוט 

לקישוט בחרי אלמנט אחד כמו פרח או ענף מעניין. תני לו לעשות את העבודה ולא להיבלע בין שלל קשקושים. כך הוא יהיה דרמטי ונוכח בהרבה.

4. אריזה בהתאם לגודל

התאימי את הקופסאות או האריזות השונות לגודל המדויק של התכולה. התאמת הגודל תיתן את המראה המקצועי.

אריזות מדויקות, מתוך המארזים של MAPLE


5. תנו כבוד

הגביהי מוצרים קטנים שטבעם להיבלע במראה הכללי ע"י נייר גרוס או הגבהה סימטרית כלשהי כדי שהמוצרים כולם יהיו נראים וללא הבדלי גובה קיצוניים מדי - כך יתקבל מראה אחיד שנותן כבוד לכל מוצר, גם עם הוא קטן יותר.

6. דבק נייר ומספריים

סדרי את התכולה בצורה שהמוצרים יתמכו אחד בשני ולא ישחו או יפלו כדי שיגיעו אל היעד בצורה מושלמת. כדאי גם להצמיד כל מוצר למקומו, אם יש צורך, בפיסה קטנה של דבק דו צדדי כך הוא לא יזוז ממקומו. 

דבק חם עדיף להרחיק ממשלוח אוכל. נטיפים ממנו לא מגרים ויוצרים תחושה של "עיצוב'' לא טבעי.

אלגנטי בגוונים טבעיים, מתוך מארז PREMIUM של MAPLE


7. שדרוג אריזה

גם אם בחרת לשלב מוצרים מוכנים, תוכלי לשדרג את המראה הכללי עם שינוי אריזות. החליפי את העטיפה הצבעונית בשקיק בד או צלופן חלק עם סרט תואם וכבר המראה יותר נקי ומוקפד.

ולפורים שחל ביום שישי -

ולקינוח מתוק - הנה הרעיון שלי למשלוח מנות מקורי ואחר שיתאים לשנה זו בה פורים יוצא  בערב שבת (מלבד לירושלמים, שיכולים כמובן גם לאמץ את הרעיון) - זר לשבת:)

אין גבול למוצרים מהם תוכלי להרכיב את הזר שלך, אפשר לקחת אותו לאין סוף כיוונים שונים, מגוונים ומעניינים.

זר מקרונים MAPLE SWEET BOX

החל מצרור ממתקים ארוזים בצבעים עזים ודומיננטיים, בשילוב בקבוק יין, קולה או בירה אפשר להרכיב את הזר מפרלינים בסגנון יוקרתי ואלגנטי או מנשיקות, מרשמלו וסוכריות ג'לי לזר באווירה קסומה ומתוקה.

גם זר מפיצוחים יתקבל יפה מאוד, ואפילו זר מפירות או מירקות. תוכלי לשלב בזר גם פרחים חיים למראה משובב במיוחד.

סדרי את הזר בגבהים שונים בדומה לזר פרחים. הדקי היטב ועטפי בנייר תואם. לעטיפה מושלמת שימי לב שהשפיץ של הנייר מקביל למרכז הזר העליון. למראה מיוחד יותר תוכלי גם לשחק עם 2 (או יותר) עטיפות נייר בגוונים או מרקמים שונים.

עופי עם ההשראות...

שיהיה לכולנו פורים שמח מאוד.

זר מתוק. מקור: פינטרסט

זר פרלינים, מקור.

זר מרשמלו וסוכריות ג'לי מקור.

זר פיצוחים. מקור: פינטרסט.

זר בריא. מקור: פינטרסט

ויש גם חמוץ חריף. מקור. 


לעוד השראה מקסם האריזות של רחלי תוכלי לראות פה.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.