2 דקות קריאה
06 Sep
06Sep

אלו שנמצאות איתן לאורך זמן מכירות את הפוסטים המעולים של רותה קשת, שממליצה לנו כל פעם על בגדים שווים, ונותנת ידע מועיל על הדרך, מה מתאים למי.

המקצועיות של רותה והיכולות שלה להמליץ על ביגוד טרנדי אבל גם קלאסי, גרמו לכך שהפוסטים שלה נקראים על ידיכן באדיקות.

אני מתרגשת לבשר לכן, שרותה עלתה קומה ופתחה מותג בגדים משלה - rare.

לא הייתי ממליצה עליו בהתלהבות גדולה כל כך אלולא ראיתי את השמלות המדהימות שלה.

הכי עדכני, הכי קלאסי, הכי מחמיא.


איך הגעת לפתיחת החנות, רותה?

"תמיד אהבתי אסתטיקה, עיצובים יפים ובגדים. למדתי המון דברים שקרובים וקשורים לעיצוב, כמו הום סטיילינג, טרנדים, איור דיגיטלי וסטיילינג אישי שממש כיוונו אותי ועזרו לי בהמשך הדרך.

ההחלטה להתחיל הייתה קשה. הייתי צריכה המון אומץ. היו המון משפטים מייאשים בדרך...

('את חייבת ללמוד כדי להצליח, אופנה זה תחום קשה, אף אחד לא מרוויח בזה, רוב העסקים בישראל נסגרים תוך 3 שנים, תיזהרי אין לך גב כלכלי'...)

כאן מגיע קרדיט ענק לאמא שלי! היא תמכה בי כל הזמן! עודדה בלי סוף ותמיד האמינה בי שיצא ממני משהו גדול. 

למזלי יש לי גם חברות מקסימות שממש פרגנו ובהמשך עזרו לי בבחירת גזרות וצבעים… ולפעמים כשהרגשתי לבד, התפללתי ושכנעתי את עצמי שאצליח. (אם אין אני לי מי לי... במובן הכי חיובי)

בצד הטכני נעזרתי המון בקורסים ומנטורים של מטי תמך ויוזמות עתיד (כמעט כל קורס שהיה הלכתי אליו)".

מה היה הצעד הראשון?

"התחלתי בקטן, בצעדים קטנטנים ממש... חיפשתי מסביבי אנשים שאני מכירה כדי להתחיל, עשיתי טלפונים בדקתי מפה ומשם והתפללתי להצליח. 

שאלתי כל מי שרק ראיתי שקשור לאופנה או ייצור בגדים איך הן התחילו, וכל אחת כיוונה אותי לצעד הבא. הקולקציה הראשונה התבשלה אצלי כמעט שנה עד שהיא יצאה לאוויר העולם. 

היה לי חשוב להוציא בגדים אלגנטיים המשדרים יוקרה ועם זאת לשמור על נוחות. 

בחירת בדים קלילים ללא גיהוץ ונעימים. ועברתי אצל המון אנשים תהליכים ומדידות כדי שיצאו גזרות מוצלחות והשמלות יהיו מונחות על הגוף ומחמיאות לכולן!"

מאיפה ההשראה והרעיונות לקולקציה? 

"ההשראה לקולקציה הייתה תצוגות אופנה של המעצבים הגדולים תוך כדי עידון של המוטיבים ושמירה על  המוטו שלי - ביגוד קלאסי! מה שיצא זה שמלות על זמניות עם טאצ' אופנתי.

מה שמייחד את הקולקציה הוא הצבעוניות העדינה והבדים האיכותיים. בחרתי את צבעי האופנה העדכניים ביותר (תכלת, כחול, שחור לבן, גווני החום) ועם זאת שמרתי על צבעוניות רגועה. 

ממש התאמצתי כדי לשמור על מחירים שווים לכל נפש, אפשרתי גם מידות מגוונות. 

גולת הכותרת של הקולקציה היא שמלת אורגנזה עם שרוולים תפוחים קישור. שמלה מעוצבת ובנויה היטב עם שרוולים תפוחים בצבעי החורף הכי עכשוויים. הקפדתי לעשות את הטרנד הזה בצורה הכי מחמיאה, הכיווצים לא מתחילים מהכתף, וזה מאפשר מראה מרזה יותר".

בנוסף היה חשוב לי להתאים את השמלות להריון ושמלת תיפורים במותן מותאמת גם להנקה.

שמלת אלכסון לבן אפור קישור - חגיגית והכי מתאימה לתקופה. יוצרת מראה מרזה ומחמיאה מאוד, העיצוב שלה מושלם ומדויק ויוצר את הייחודיות. הבד שלה נמתח ונוח מאוד ועם זאת עבה, מטשטש ומסתיר היטב.

שמלת אלכסונים ורודה קישור - היא אחת השמלות הכי שוות, יש בה עידון וייחודיות. שמלה מחמיאה במיוחד בגלל הקווים האלכסוניים שלה שיוצרים מראה מרזה. בד כותנה סרוקה, איכותי ונעים. וכן זה ממש מתוך תצוגות האופנה. אופנתית במיוחד, קיימת בשני צבעים הכי טרנדיים וחמים.

שמלה שחורה עם חגורה לבנה קישורשמלה מבד קליל ונעים, גיזרה המתאימה לרוב מבני הגוף יוצרת מראה מטשטש ומרזה בזכות החגורה המרשימה והנשפכת. הסרט נקשר מאחורה במראה מושלם וחגיגי.

שמלת תיפורים חמרה קישור - שמלה אצילית, מפרגנת במבנה קליל. הקווים המיוחדים מקדימה והכיווצים מאחור, יוצרים סטייל מושלם. 

בד מעולה לעונת המעבר ואיכותי. מתאימה לרוב מבני הגוף (הריון והנקה) 

יצרתי חצאיות בסיס מבד לייקרה דאבל, מטשטש ומצד שני נעים ונוח. איכותיות בטירוף, ומרזות במיוחד.

הדבר שאני הכי אוהבת לעשות בעסק הוא שלב בחירת הבדים והעיצוב שלהם. שילוב של הבד בבגד הנכון ואת ההתרגשות הראשונית לבגד שמתהווה".

את הבגדים ניתן להשיג באתר: https://rare.co.il 

קישור לקטלוג בדרייב 

קישור הרשמה דרך גוגל פורמס לקבלת קטלוג במייל. 

קישור ללוח מכירות בערים השונות


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.