3 דקות קריאה
20 Aug
20Aug

תהילה ישכיל היא מעצבת פנים ועוסקת בתכנון ועיצוב כבר שבע שנים, אחד מהתחומים הבולטים בהם היא מתעסקת זה עיצוב דירות קיט/ צימרים. 

בשנה האחרונה פנו אליה זוג משקיעים מחו"ל שרצו לעצב את דירת הנופש שלהם בצפת שתהפוך במשך השנה לצימר לנופשים הרבים הפוקדים את האזור. תהילה נכנסה לפרויקט עם כל המעוף והיצירתיות והתוצאה צימר מלכותי, קסום ומלא השראה. 

המיקום: קרית האמנים בעיר העתיקה בצפת.

השטח: כ -100 מ"ר.

עיצוב פנים: תהילה ישכיל - מעצבת פנים, מתמחה בהלבשה והום סטיילינג. 


ספרי קצת על הרקע של הצימר.

"סיפורו של הצימר מתחיל בחורבה ישנה בקריית האומנים שהייתה בעבר ביתו של אמן ידוע. האומן הלך לבית עולמו והותיר אחריו בית מלא השראה שאותות הזמן הותירו בו עקבות ניכרים. הנכס נרכש על ידי משקיע שחפץ להפוך את המקום לפנינת תיירות, עקב היותו ממוקם בנקודה אסטרטגית בעיר העתיקה. 
החיבור שלי לפרויקט היה באהבה גדולה, מאז ומתמיד סמטאות צפת הילכו עלי קסמים, רוח מסתורית שמנשבת קלות ופנסי רחוב מטילים צללים מהווים בשבילי לוקיישן מושלם".


איך היה תהליך בחירת החומרים? 
"מיד כשנכנסתי לחלל ידעתי שכחול הולך לתת שם את הטון, עם כל הכבוד לצבע השנה (שתכף מפנה את מקומו לצבע חדש) כחול תמיד היה הצבע שמזוהה עם סמטאות צפת, כיפות קברי הצדיקים ופתחי הבתים העתיקים, צבע של רוח וקדושה... פלטת הצבעים השלטת מגיעה מצבע האבן לגווניו ושילובים של כחול ותכלת בגימור זהב המעניק טאצ' יוקרתי. המגמה שעמדה לנגד עיני הייתה לשמר את הרוח האותנטית שטמונה בין כתלי האבן ולתת טוויסט של יוקרה וחידוש בתוך הסגנון הקלאסי והשמרני".


התמונות לפני:



ואחרי: 

טוויסט של יוקרה וחידוש

משחק בקטיפה עשירה 


טובל בזהב


"את רצפת הטרקוטה הכתמתמה החלפנו באריחי אבן טבעית בפריסה א-סימטרית. 

תקרת העץ הפריקה בצבע דובדבן, חודשה בצביעה בתנור בגוון שמנת עדין. קירות האבן קיבלו חידוש וטיפול בסילר מיוחד.

כל הנגרות בנישות ובארונות בוצעו על ידי נגר אומן במטרה למקסם את נתוני השטח הקיימים ולנצל נישות לאחסון ולנוי, התאורה החמימה וקסומה תורמת את חלקה לאווירה.

בתקרת 2 החדרים חלונות סקיי לייט המכניסים אור טבעי וקרניים חינניות של שמש. חדרי השינה עוצבו בסגנון מלונאי מפנק, המיטות עוצבו בהזמנה קאסטם מייד ממרפד, בטקסטיל ישנו משחק בקטיפה עשירה שנגזרה מפלטת הצבעים בחלל".

מיטות בהזמנה מרפד


תחושה מלונאית מפנקת


באבזור החלל הושם דגש על אקססוריז והלבשה שיתנו תחושה שהכל נעשה במלאכת מחשבת ולכל פריט יש מטרה".

קלאסי עם כפריות מאופקת


גוונים בהירים לתחושת נופש מושלמת


עד הפרטים הקטנים



קצת על תהילה: 

מעצבת פנים עוסקת בתכנון ועיצוב מזה כ7 שנים, בוגרת מכללת קווים ופרוג, מתמחה בהלבשה והום סטיילינג, מורה לעיצוב בפרויקט מחוננים של משרד החינוך.

"שואבת סיפוק והשראה מיצירת חללים עם אופי וקונספט מדוייק ומזוקק, אשמח לעמוד לצידכם בדרך להגשמת החלום שלכם". 

תהילה: 052-7693898.


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.