3 דקות קריאה
29 Nov
29Nov

אין ספק שחנוכה הוא חג המשחקים!

לילדים, לנכדים, לאחיינים - זהו אחד ממנהגי החג המקודשים ביותר, נראה שעוד יותר מהמנהג המקודש של אכילת סופגניות ממוצאי שמחת תורה... : )

מה קונים? מה מומלץ? איזה משחק יעשה לכם את החנוכה? אז רגע לפני ההמלצות שלי על משחקים, הנה המלצה על חנות נדירה!

למה נדירה? כי רק בחנות הזאת תראו כפתור כזה:


רק בחנות בבעלות חרדית, עם מתן שירות אישי ומדויק לצרכים של הלקוח - אפשר לשלם רק אחרי שהמשלוח הגיע (!)

כשאני מנסה לשאול את בעל החנות - אברהם וינברג - אם קרה שלקוח לא שילם בסוף, הוא טוען שלא היה כזה דבר... ככה זה שיש חנות של אנ"ש, עם אנשים שאכפת להם : )

את החנות את בטח מכירה מהמייל, כבר חמש שנים שהקטלוגים של "פליימומייל" רצים במיילים החרדיים, ואלפי המשפחות החרדיות שהזמינו מהקטלוגים המעולים שלהם - דחפו את פליימומייל לאתר החדש שלהם.

מה יש באתר? (וגם עדיין בקטלוגים לחסומים ולאלו שיותר נוח להם בפורמט של המייל) 

הכל.... זה כבר הרבה מעבר לפליימוביל: משחקי הרכבה, פאזלים, בובות, משחקי קופסא, משחקי אלקטרוניקה ועוד ועוד...


והנה ההמלצות שלי:

פליימוביל אסטרונום כרגע במחיר המצחיק של 32 ש"ח בלבד!

מי שיש לו אוהדי פליימוביל בבית יודע, שהעיקר תכלס זה לא הבתים הענקיים, אלא ערכה שיש בה הכי הרבה חפצים שווים ומעניינים (בסופו של דבר הם רבים על הרובים/ המחשבים והכובעים המיוחדים...).  בערכה של האסטרונום יש הרבה חפצים שווים למשחקי דמיון: גלובוס/ נרות/ נוצה/ טלסקופ וכו'... מומלץ מאד!


פליימוביל טיול מחנאות כרגע ב - 80 ש"ח בלבד!

עוד ערכת פליימוביל מעולה עם המון חלקים שווים: אוהל, עששית, כירה ניידת ועוד... הרבה חלקים שווים למבינים : )

מועדון ילדים במחיר של 69 ש"ח בלבד! 

גם הוא חדשני ומעניין. תמצאו בתוכו: מזרן קפיצים, תחפושות לאנשים, רמקולים גדולים ועוד...

ולמי שחשוב לה להגיע עם קופסה ענקית...

מיוחד לבנות במשפחה: מטבח ענק לילדים כולל מים זורמים ב - 102 ש"ח בלבד (!!)


והנה ההמלצות שלי למשחקי קופסה שווים:

לאקי באני, המרוץ אל הגזראיזה ארנב יגיע ראשון אל הגזר? אחד המשחקים הכייפים והמצחיקים, שגורמים לילדים לשבת שעה ארוכה...


קטאןאם עוד אין לכם קטאן אז תרוצו לקנות!! קטאן יעסיק אתכם שעות (בלי הגזמה) במשחק משפחתי חוויתי. כתוב עליו מגיל 10, אצלינו נהנו ממנו מגיל 8 בערך, אישית יש לנו בבית כבר שלוש הרחבות של המשחק והיד נטויה... קטאן הוא משחק עתיר פרסים, ויש הטוענים שהוא המונופול העולמי החדש, משחק ממכר ילדים וגם מבוגרים. חובה בכל בית : )


פותחים ת'קלפיםאם גם  מהאמהות החופרות (מכירה אמא לא חופרת?) וחשוב לך לדעת קצת יותר מה עובר עליהם בפנים -  הנה ההזדמנות שלך להכיר אותם, ושלהם להכיר את אמא... אבל רגע לפני שהילדים שלך נכנסים לפאניקה על שעה של חפירות אימהיות... חשוב לצייין ש'פותחים ת'קלפים' נותן חוויית משחק ‘רגילה’ מהנה קצבית וכיפית. 

בתוך המשחק תמצאו: מאה שאלות שילדים שואלים את ההורים, ומאה שאלות אחרות שההורים שואלים את הילדים. השאלות הן שאלות פתוחות שמתאימות לקשת רחבה של גילאים, ונותנות לנשאל אפשרות לענות תשובה ברמת פתיחות שבה הוא מרגיש בנוח. התשובות עשויות להשתנות עם הזמן ואתם תוכלו ליהנות שוב מהמשחק ולגלות דברים חדשים על הילדים שלכם, על ההורים שלכם ואפילו על עצמכם....


חוק 5 השניות - משחק חברה חדש ומלהיב! (אל תגלו לילדים שלי, אבל אותו אני מתכננת לקנות השנה לחנוכה...) 

הנה ההסבר שקראתי על המשחק ששכנע אותי אישית לקנות...:

נשמע קל לשלוף מן הראש שלוש דוגמאות של טעמי גלידה, של שמות מלכים או של דברים שצבעם שחור ולבן, אבל האם תוכלו לעשות את זה ב־ 5 שניות בלבד, בזמן ששאר השחקנים בוהים בכם ומקווים שתתבלבלו? אז... פשוט תגידו את מה שעולה לכם לראש, כל עוד תקדימו את טיימר הספירלה, שמודיע: נגמר לכם הזמן! תוכלו להתחמק ממתן תשובות, להעביר את השאלות לשחקן אחר ואפילו להחליף את כיוון המשחק – העיקר שתגיעו ראשונים לקו הסיום של מרוץ שליפת המילים. משחק משעשע וקצבי, שיגרום לכם להתגלגל מצחוק בדהירה אל קו הסיום! בילוי מושלם לחברים ולמשפחה!


גומיות (לגיל הקטן יותר) - 

גם לכם יש אחד שלא יודע להעסיק את עצמו? במיוחד בגילאים הקטנים מורכב לפעמים להעסיק אותם בבית.אז הנה משחק שמיועד לגיל הקטן יותר, והכי חשוב: משחק יחידני - לא צריך עוד מישהו לשחק איתו, זהו משחק יחידני. מטרת המשחק היא ליצור דגמים באמצעות גומיות לפי התמונות בקלפים, משחק מעולה לפיתוח מוטוריקה עדינה ותיאום יד-עין וחשיבה יצירתית.


עוד מאות משחקים מחכים לכם על המדפים באתר של "פליימומייל" 🎁🎪🎯🎲🧩

תוכלי למצוא אותם בלחיצה פה 


לכניסה לרשימת התפוצה שלהם ולקבלת הקטלוגים ישירות למייל לחצי כאן

חסום לך? לחצי פה

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.