1 דקות קריאה
01 Jan
01Jan

מעילים, מפתחות, ניירות – כל אלה מוצאים את עצמם זרוקים בכניסה לבית כבדרך אגב ויוצרים המון בלגן, אז הנה כמה פתרונות עיצוביים שיעשו לנו סדר.

בטח גם לך יוצא להיאבק בכמות בלתי הגיונית של בלגן שמצטבר בכניסה לבית. 

האם לא הגיע הזמן לתכנן אחת ולתמיד פתרונות אחסון פונקציונליים? כאלו שייראו מעולה אבל בעיקר ישדרגו את איכות החיים שלך?

הגיע הזמן לעשות מקום של כבוד לבלגן – כי בואו נודה בזה, הוא לא הולך לשום מקום...

בלגן הוא תוצר של עשייה, וזה כשלעצמו מבורך. בין אם תרצי ובין אם לא, כשאת מבשלת במטבח נוצר בלגן שתמיד יסתיים בערמת כלים ומשטחים מלוכלכים. אני נוטה להקביל את זה לבלגן שמצטבר אצלי על שולחן העבודה כשאני מתכננת בית חדש, אז צומחת ערמת סקיצות בגובה של בניין. אז נכון, יש בלגן. אבל בינינו, זה היופי, יש כאן עשייה, חיים כאן אנשים.

הבעיה מתחילה כשאת הבלגן שיצרנו – לא ממש מתחשק לנו לסדר. החוכמה היא להקדים בתרופה ולנסות למזער נזקים מראש – עוד בשלב של תכנון הדירה, מערך הריהוט ותכניות נגרות של הרהיטים השונים.

אנחנו אפילו לא שמים לב לכמות הפריטים הקטנים שאנחנו סוחבים איתנו בעת היציאה מהבית ובחזרה אליו. התיק, הטלפון, בקבוק מים, רשימת קניות, מפתחות והרשימה עוד ארוכה. פריט ריהוט לאחסון בכניסה יגרום ליצירת סדר בפיזור הפריטים הנערמים באלגנטיות עם ההגעה הביתה.

ארון אטום מסתיר הכל, מקור


שידה או ארון עם חזית אטומה

אני ממליצה לעשות בירור יסודי עם עצמך ובני הבית: שאלי את עצמך מה יש לך ביד כשאת נכנסת הביתה (מטריה, מפתחות או תיק) ותדאגי כך שבכניסה לבית יהיו שידה או ארון שיוכלו להכיל את הפריטים הנ"ל, מקום לכל פריט.

רגע לפני שאת חושבת על מדפים פתוחים, חשוב שתביני שהם נראים מעולה בקטלוג אבל פחות בחיים האמיתיים. מומלץ לבחור בפרטי ריהוט עם חזיתות אטומות, כך שלא משנה מה רמת הבלגן לא ניתן לראות כלום מבחוץ. וחשוב לא פחות – כל הפריטים שהנחת מאחור לא יתמלאו אבק.

מדפים פתוחים נראים מעולה בקטלוג, פחות בבית...  מקור


רהיטים עם מגירות

באמצעות קונסולה עם מגירות תוכלי לשלוף כל דבר בקלות. מומלץ לייצר חלוקה – מגירה עם חוצץ לדואר, מגירה למפתחות -  מכונית, אופניים, מחסן וכו'.

מגירות נשלפות, לכל דבר מקום, מקור


מתלים סגורים או חצי סגורים

נכון שהחורף כבר כאן, אבל עשי לעצמך טובה והימנעי מלקנות מתלה עם ווים. זה אולי נראה לך נהדר בתצוגה, אבל רוב הסיכויים שבבית של אנשים נורמליים ובטח כזה שיש בו ילדים, הוא ייראה תוך דקה מרגע הכניסה הביתה כמו הר בלגן. 

מומלץ לבחור ארון עם דלתות, או מתלה חצי פתוח וחצי סגור. 

חצי פתוח, חצי סגור, מקור


אפשרות נוספת היא לבחור ברהיט עם חזיתות מחורצות (משרביה) או פתחי אוורור מובנים. 

בכל מקרה, הגעתם עם מעיל רטוב? ייבשו אותו על קולב באמבטיה ורק אחר כך החזירו לארון.

ארון מאוורר עם משרביה, מקור


אני כאן בשביל לתכנן ולעצב בדיוק מקסימלי את החלום הייחודי שלכם, 

הודיה


הודיה סיסרו מעצבת פנים

עיצוב פנים I השבחת נכסים I מטבחים

Hodaya8613@gmail.com 0527198613


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.