1 דקות קריאה
08 Aug
08Aug

"מתי מגזין הטיולים יוצא לאור? אנחנו מחכים כדי לדעת איפה לטייל..." 

"על איזה אתרים אתם כותבים השנה? אנחנו מחכים להמלצות" 

"מה עם מגזין תשפ"ב?"

אז הנה הוא פה... מגזין הטיולים תשפ"ב, כבר שנה רביעית ברציפות!

אחרי כל כך הרבה פניות ושאלות של 'מה קורה"...

כמו במגזינים הקודמים, גם מגזין הטיולים השנה נבנה עם מחשבה ואחרי בירור עם מדריכי טיולי מוסמכים ו/ או מבקרים במקום, ומכאן הייחודיות שלו: אפשר לסמוך עליו.

השתדלנו גם לגוון ולהביא אתרים פחות מוכרים, לא תמצאו בו את רוב האתרים הקלאסיים (אם כי חלקם כן. אי אפשר להזכיר את עכו בלי לכתוב על ראש הנקרה, וגם אם ירושלמים מכירים את גבעת התחמושת, אלו שמחוצה לה - פחות מכירים, וכולם שמחים לרענון של המידע הישן כשמחפשים לבנות טיול מוצלח).

גם השנה המגזין נכתב על בסיס המלצות של רחל רבינוביץ, בין מדריכות הטיולים הוותיקות במגזר, מנהלת "בשביל ארצי".

על כל אתר הבאנו תיאור בסיסי על מה שהוא כולל, ולמטה המלצה אישית. מתוך השורות ובין השורות נסו להבין האם זה מה שאתם מחפשים בטיול שלכם: משהו לקטנים? לגדולים? מסלול? נוף? חוויה עם היסטוריה? מקום ממוזג? ריגוש אקסטרימי? שילוב בין אתרים מסגנונות שונים, שיתן מענה לגילאים שונים, יצור טיול מושלם : )

במגזין הנוכחי התמקדנו במספר ערים: מצפה רמון שבדרום, עכו שבצפון - ממנה יצאנו למספר אתרים באזור - בגליל המערבי, וכמובן לא ויתרנו על הלב של כולנו - על ירושלים, העיר עם הכי הרבה אפשרויות טיול לכל הגילאים, ומזג האוויר אולי הכי טוב בארץ (לפחות בלילה).  

בנוסף תמצאו גם מספר אתרים במרכז (במגזינים קודמים תוכלו למצוא המלצות לפי ערים על: חיפה, צפת, אשדוד, חולון, באר שבע, נתניה, וירושלים שמופיעה בכולם...)


אבל זה לא הכל...

לאלו שמתניידים בלי רכב, מוטי נייהוז, מדריך טיולים ותיק שמתמחה בבניית טיולים על פי התאמה אישית מציע מסלול טיול בחיפה שכולל את האטרקציה החדשה בארץ: הרכבלית.

ויש גם כתבה על חמישה מוזיאונים לאמנות והיסטוריה שרלוונטיים למשפחה חרדית,

כתבה על טיול עם ילד מיוחד, וחמישה משחקי חברה לנסיעות הארוכות ביחד.

שיהיה חופש קסום והמון תמונות משפחתיות חדשות במחשב...

את המגזין אפשר לקבל בלחיצה כאן.


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.