1 דקות קריאה
01 Sep
01Sep

תודה רבה על המגזין המקסים, המחכים, השווה!

תודה ענקית על הצעות הטיולים מכל השנים, ניסינו את הטיול לחיפה והיה מ ו ש ל ם ! מוסבר, נגיש, מותאם, מגוון, פשוט ללכת בעיניים עצומות (לא ממש, כי צריך להמשיך לעקוב אחרי ההוראות...) כל המשפחה (מגיל 19 ועד שנה) נהנו עד השמים!

רציתי להוסיף גבי הנושא שעלה כאן שוב ושוב- בריאות הנפש.

אני יועצת בתיכון ובבי"ס במודיעין עילית, ונפגשת כל הזמן (!) עם בנות המתמודדות עם הורה במצבים נפשיים או בהפרעות אישיות, בתחושה שלי אין מענה למשפחות כאלו, יש כ"כ הרבה ארגונים לאלמנות, יתומים, חולי סרטן, כ"כ הרבה כספים נאספים, כ"כ הרבה תמיכה, חיבוקים, סיוע בכל מיני דרכים, מי כעמך ישראל! אבל במישור הנפשי הבדידות זועקת! אני כ"כ רוצה שמשהו יקים ארגון תומך כלכלית, רגשית, מערכתית, משפטית (נשים בתהליכי גירושין\ אלימות במשפחה וכו') ביקור חולים במחלקות פסיכיאטריות, מערך הסעות בעילום שם ועוד ועוד... תלמידה שלי שמתמודדת עם אבא עם הפרעה התקשרה לארגון של יתומים וצעקה - אמא שלי אלמנה חיה, אנחנו יתומים חיים, אנחנו גם רוצים לצאת לנופש, רק שבוע אחד לנשום בלי אימתו של ראש המשפחה...

השגתי לה (בקושי) סכום כסף והם נסעו, בשנה האחרונה התחתנו כמה בנות להורים תשושים... עשיתי הכל בשביל לגרד להם כספים לחתונה, יש ארגונים ליתומות, לכלות נזקקות וכמעט אין מענה בשבילן, ואם האב עובד ובעל אמצעים אך אינו מוכן לתת לבת שלו כסף לרב קו---- היא לא זקוקה לעזרה???

האם משהו מכיר אנשים עשירים שאולי מכירים את הנושא מקרוב וליבם חם לתחום הזה והיו רוצים להרים את הכפפה???

תוכלי לפרסם את החלום שלי?

רק טוב!

מירי




חסום לך? שלחי מייל ותקבלי את העוגן מתנה: c5618997@gmail.com


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.